Tuesday, March 04, 2008

Νύχτες...αϋπνίας

Ωραίο πράγμα ο ύπνος....αλλά όταν πρέπει να το κάνεις "υπό πίεση" τότε γίνεται μαρτύριο!! Και για να εξηγήσω τί εννοώ...Π.χ. διαβάζεις μέχρι αργά, δουλεύεις μέχρι αργά και ξέρεις οτι πρέπει να σηκωθείς σε 3-4 ώρες με το που πέφτεις στο κρεβάτι! Και εκεί πέφτεις στην παγίδα! "Πρέπει να κοιμηθώ αμέσως γιατί αν δε με πάρει ο ύπνος ΤΩΡΑ θα έχω 2.30 ώρες, 2 ώρες, 1.30 ώρα...μήπως δεν μπορέσω να κοιμηθώ καθόλου?????" Εκείνη, λοιπόν, τη κρίσιμη ώρα εχω καταλήξει οτι πρέπει να σκέφτεσαι κάτι χαλαρωτικό και αγχολυτικό...Θα μου πείς τώρα όταν είσαι μέσα στο άγχος της πιθανής αϋπνίας τί μπορεί να σε κάνει να ξεχαστείς?
Εμένα το δικό μου "φάρμακο" μετά από πολλές προσπάθειες τελικά είναι η Λευκάδα...Σκέφτομαι οτι είμαι εκεί με αγαπημένα μου πρόσωπα και απλά...χαλαρώνω! Δεν ξέρω αν θα πιάνει συνέχεια, αλλά τον τελευταίο καιρό αυτής της-ελπίζω τελευταίας μου-εξεταστικής έχω βρεί τη λύση!!
Αλήθεια, εσείς με τί χαλαρώνετε σε ανάλογες περιπτώσεις??


No comments: