Tuesday, March 18, 2008

Αττικό Ζωολογικό Πάρκο


Τί πιο ωραίος και χαλαρός τρόπος να περάσεις ένα ηλιόλουστο κυριακάτικο πρωινό από μια βόλτα στο Αττικό ζωολογικό πάρκο...Ένα πάρκο που έλειπε εδώ και πολλά χρόνια από την Αθήνα και που προσφέρει πολλές εκπλήξεις και σε μικρούς και..μεγάλους λάτρεις του ζωικού βασιλείου! Η πανίδα της Αφρικής, της Ασίας, της Ν. και Β. Αμερικής αλλά και της Ευρώπης περικλείται μέσα σε αυτή την πολύ προσεγμένη και άνετη έκταση στα Σπάτα Αττικής. Το « Attica zoological park » αποτελεί ένα ζωολογικό πάρκο διεθνούς επιπέδου,αναγνωρισμένο από την Ευρωπαϊκή Ένωση Ζωολογικών Κήπων και Ενυδρείων (EAZA), η οποία πιστοποιεί 282 ζωολογικούς κήπους στους 1500 καταγεγραμμένους στην Ευρώπη, κυρίως για τη συμβολή τους στην προστασία των ειδών υπό εξαφάνιση.
Η ιδέα και η υλοποίηση της ανήκουν αποκλειστικά στον Γάλλο Jean-Jacques Lesueur που μας υπόσχεται μέσα στο 2008 το πρώτο γιγάντιο ενυδρείο στη πρωτεύουσα που θα ονομάζεται «Ωκεανούπολις ».

Αξίζει μια βόλτα...

Πληροφορίες:
http://www.atticapark.com/main_gr.htm
Aττικό Ζωολογικό Πάρκο Α.Ε.
Γιαλού Σπάτα 19004
Τηλ.: 210 6634724 Φαξ: 210 6634726

Φωτογραφίες:

Thursday, March 06, 2008

Wednesday, March 05, 2008

25;;; Σίγουρα;;;

Τον τελευταίο καιρό συζητάω με φίλους και προβληματίζομαι για το πώς έχουμε φτάσει 24-25 χρονών άνθρωποι πολλές φορές να μην έχουμε όρεξη ούτε να βγούμε από το σπίτι...Σίγουρα φταίμε εμείς οι ίδιοι γιαυτό αλλά θεωρώ πως πολλές φορές οδηγούμαστε από την ίδια μας την καθημερινότητα σε μία ηλίθια αδράνεια και σαν μερικές φορές να βαριόμαστε να την αλλάξουμε!
Δεν θέλω να ρίξω καμιά ευθύνη στους "άλλους" και στο πώς αυτοί ορίζουν κατα κάποιον τρόπο τη ζωή μας, γιατί εμείς οι ίδιοι πρέπει να πάρουμε τα ινία στα χέρια μας! Τέλος οι δικαιολογίες και οι δισταγμοί, μόνοι μας ορίζουμε τον κόσμο μας, μόνοι μας ορίζουμε το μέλλον μας και πρέπει όλοι να ξυπνήσουμε πρίν η κατάσταση γίνει μη αναστρέψιμη.
Καμιά ανοχή σε όλους αυτούς που υποτιμώντας τη ζωντάνια και τα όνειρά μας βολεύονται πίσω από τη δική μας απραξία!
Είμαστε νέοι άνθρωποι, 20, 25 χρονών και έχω την αίσθηση οτι έχουμε χρεός απέναντι όχι μόνο στούς εαυτούς μας αλλά και στην ίδια την κοινωνία, στον ίδιο μας τον τόπο να ανατρέψουμε αυτή την κατάσταση σήψης και αδιαφορίας που επικρατεί γύρω μας...
Ας μη δικαιολογούμαστε πίσω από τις ατέλειωτες ώρες διαβάσματος ή δουλειάς, ας μην αναπαυόμαστε στα 700 ευρώ που κάνουν τη ζωή μας δύσκολη και ας χρησιμοποιήσουμε όλα μας τα προσόντα- που είναι σίγουρα πολλά- για να αλλάξουμε όσα δεν μας αρέσουν. Μόνο έτσι, ακόμα και αν δεν αλλάξουν όλα θα μπορούμε να λέμε οτι πολεμήσαμε κάτι πολύ ισχυρό και δυνατό..Τον ίδιο μας τον "κακό" εαυτό...Αυτόν τον κακό εαυτό που μας πηγαίνει πίσω, που μας απομονώνει τον έναν απ'τον άλλο και που αφήνει να ορίζουν τη ζωή μας κάποιοι που δεν έχουν ιδέα για τα όνειρα και τισ ικανότητές μας...

Tuesday, March 04, 2008

Νύχτες...αϋπνίας

Ωραίο πράγμα ο ύπνος....αλλά όταν πρέπει να το κάνεις "υπό πίεση" τότε γίνεται μαρτύριο!! Και για να εξηγήσω τί εννοώ...Π.χ. διαβάζεις μέχρι αργά, δουλεύεις μέχρι αργά και ξέρεις οτι πρέπει να σηκωθείς σε 3-4 ώρες με το που πέφτεις στο κρεβάτι! Και εκεί πέφτεις στην παγίδα! "Πρέπει να κοιμηθώ αμέσως γιατί αν δε με πάρει ο ύπνος ΤΩΡΑ θα έχω 2.30 ώρες, 2 ώρες, 1.30 ώρα...μήπως δεν μπορέσω να κοιμηθώ καθόλου?????" Εκείνη, λοιπόν, τη κρίσιμη ώρα εχω καταλήξει οτι πρέπει να σκέφτεσαι κάτι χαλαρωτικό και αγχολυτικό...Θα μου πείς τώρα όταν είσαι μέσα στο άγχος της πιθανής αϋπνίας τί μπορεί να σε κάνει να ξεχαστείς?
Εμένα το δικό μου "φάρμακο" μετά από πολλές προσπάθειες τελικά είναι η Λευκάδα...Σκέφτομαι οτι είμαι εκεί με αγαπημένα μου πρόσωπα και απλά...χαλαρώνω! Δεν ξέρω αν θα πιάνει συνέχεια, αλλά τον τελευταίο καιρό αυτής της-ελπίζω τελευταίας μου-εξεταστικής έχω βρεί τη λύση!!
Αλήθεια, εσείς με τί χαλαρώνετε σε ανάλογες περιπτώσεις??


Wednesday, February 27, 2008

Reach out for Kenya -Διαμαρτυρία για την Κένυα

Σήμερα, στις 27 Φεβρουαρίου του 2008 γίνεται μία προσπάθεια από τη Διεθνή Αμνηστεία να πιεστούν οι πολιτικοί ηγέτες της Κένυας και να εγγυηθούν τη διασφάλιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων μετά τις βίαιες ταραχές που έχουν ξεσπάσει τους τελευταίοιυς δυο μήνες. Μπορούμε όλοι να συμμετάσχουμε σε αυτή τη διαμαρτυρία είτε από το site της Διεθνούς Αμνηστίας, http://www.amnesty.org/ είτε ακόμα και στο facebook κάνοντας join στον παρακάτω σύνδεσμο:http://www.facebook.com/event.php?eid=8740421794


Amnesty International urges Kenya's leaders to ensure the human rights of Kenyan people are protected.
An international day of public and online action this month will demonstrate solidarity with the people of Kenya and call on the Kenyan government to protect people from politically-motivated and ethnic violence.
On 27 February, people can show their outrage at the continuing human rights abuses in Kenya in a series of events organised by Amnesty International; including an online Facebook action and a series of street demonstrations.




Monday, February 25, 2008

Όσκαρ 2008

Άλλη μια τελετή απονομής των 'Οσκαρ, συγκεκριμένα η 80ή, τελείωσε χθές βράδυ στο Kodak Theater του L.A. χωρίς ιδιαίτερες εκπλήξεις... Μου άφησε όμως μία μεγάλη χαρά για το όσκαρ της Κοτιγιάρ στην ταινία "Ζωή σαν τριαντάφυλλο"! Ήθελα πολύ να το πάρει γιατί η ερμηνεία της ως Εντίθ Πιάφ ήταν- κατα τη γνώμη μου- συγκλονιστική! Όσον αφορά τις άλλες ταινίες, οι αδελφοί Κοέν βγήκαν νικητές με 4 βασικά όσκαρ, ενώ μεγάλη έκπληξη ήταν το όσκαρ Β' Γυναικείου ρόλου για την ηθοποιό Τίλντα Σουίντον στην ταινία Μάικλ Κλέιτον. Καλύτερος ηθοποιός της χρονιάς ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις (Όσκαρ Α' Ανδρικού ρόλου) στην ταινία Θα χυθεί αίμα. Αναλυτικά τα όσκαρ:



1. Καλύτερης ταινία : Καμιά Πατρίδα για τους μελλοθάνατους -Αδελφοί Κοέν
2. Σκηνοθεσίας: Καμιά Πατρίδα για τους μελλοθάνατους
3. Διασκευασμένου Σεναρίου: Καμιά Πατρίδα για τους μελλοθάνατους
4. Α’ ανδρικού ρόλου: Ντάνιελ Ντέι Λιούις -"Θα χυθεί αίμα"
5. Β’ ανδρικού ρόλου: Χαβιέρ Μπαρντέμ-"Καμιά Πατρίδα για τους μελλοθάνατους"
6. Α’ Γυναικείου ρόλου : Μαριόν Κοτιγιάρ- "Ζωή σαν Τριαντάφυλλο"
7. Β’ Γυναικείου ρόλου: Τίλντα Σουίντον-"Μάικλ Κλέιτον"
8. Πρωτότυπου Σεναρίου: Juno-Ντιάμπλο Κόντι
9. Soundtrack: Ντάριο Μαριανέλι-"Εξιλέωση".
10. Τραγουδιού: Falling Slowly-"Once"
11. Μακιγιάζ: Ζωή σαν Τριαντάφυλλο.
12. Κοστουμιών: Ελισάβετ: Η Χρυσή Εποχή
13. Φωτογραφίας: Θα χυθεί αίμα
14. Καλύτερης Ταινίας Κινουμένων Σχεδίων: Ρατατούης
15. Ξενόγλωσσης ταινίας: Die Faelser -Αυστρία.
16. Οπτικών εφέ: Το Αστέρι του Βορρά.
17. Καλλιτεχνικής διεύθυνσης: Sweeny Todd: ο φονικός κουρέας της οδού Φλιτ.
18. Ηχητικού μοντάζ: Το τελεσίγραφο του Μπορν
19. Ήχου: Το τελεσίγραφο του Μπορν
20. Καλύτερου μοντάζ: Το τελεσίγραφο του Μπορν
21. Μικρού μήκους ταινία: Le Mozart des pickpockets
22. Κινουμένων σχεδίων μικρού μήκους: Peter and the Wolf
23. Καλύτερου ντοκιμαντέρ: Taxi to the dark side
24. Ντοκιμαντέρ μικρού μήκους: Freeheld

Monday, February 18, 2008

Ένα φως στο τούνελ...

Μέσα στο γενικό χαμό που επικρατεί,δυστυχώς, σήμερα στην τηλεόραση υπάρχουν ,ευτυχώς για εμάς, και κάποιες εκπομπές που αποτελούν εξαίρεση στον κακό κανόνα που έχει επικρατήσει. Μία από αυτές είναι "Η μηχανή του χρόνου" με τον Χρίστο Βασιλόπουλο που προβάλλεται κάθε Σάββατο μεσημέρι στις 14:30 στον Alpha. Δεν έχω πραγματικά καμία πρόθεση στο να διαφημίσω τον Alpha, δεν τους έχω και τίποτα στο κάτω κάτω, αλλά αυτή η εκπομπή είναι για μένα ένα φώς στο τούνελ της σημερινής ελληνικής τηλεόρασης. Έφτανε να τη δώ μία φορά για να καταλάβω πώς δεν υπάρχει πιο ωραίος τρόπος να περνάς έστω και λίγη ώρα μπροστά από τη τηλεόραση το Σάββατο το μεσημέρι. Τα θέματα το ένα πιο ενδιαφέρον από το άλλο και ο παρουσιαστής τα αντιμετωπίζει όλα με μια απίστευτη αντικειμενικότητα και σεβασμό. Καμία προσωπική "παρέμβαση" αφήνωντας την ιστορία να μιλάει και εμάς τους θεατές να σκεφτόμαστε και να αναλύουμε από...τον καναπέ μας! Θα μπορούσα να γράφω πολλά και για πολλές στιγμές της εκπομπής αλλά καλύτερο θα ήταν να δείτε μόνοι σας, αν δεν ξέρετε ήδη κάποια από τα αφιερώματα...


http://www.greek-movies.com/shows.php?c=13

Monday, February 04, 2008

Kisumu pics

Καθώς η κατάσταση στην Κένυα συνεχίζει να είναι κρίσιμη παραθέτω κάποιες φωτογραφίες που μου στείλανε πρόσφατα μετά τις εξεγέρσεις στην πόλη Κισούμου που βρίσκεται στα δυτικά της χώρας, κοντά στη λίμνη Βικτόρια, και είναι βασικά περιοχή των Λούο...




.

Πάμε Χαβάη

Λοιπόν είχε καιρό να ακούσω ένα τραγουδάκι που να μου φτιάχνει αμέσως τη διάθεση...Και τον τελευταίο μήνα είναι αλήθεια πως η Πρωτοψάλτη με το γνωστό πλέον τραγούδι της "Πάμε Χαβάη" το κατάφερε και με το παραπάνω...
Πολύ εύστοχοι στίχοι και πολύ ωραία και καλοκαιρινή μελωδία..Γενικά όλο το κομμάτι σε κάνει να θέλεις να βουτήξεις στη θάλασσα με τη μία!!

Οι στίχοι παρακάτω...

Λοιπόν έλα, στη μηχανή ανέβα.
Πάμε Χαβάη με μία ρόδα....

Αν είσαι σπίτι, τότε ετοιμάσου για Χαβάη.
Πάμε κάπου που δεν έχουμε πάει -
μόνο μην κάτσουμε άλλο σπίτι.

Αν είσαι σπίτι, τότε ετοιμάσου για Χαβάη.
Πάμε κάπου που δεν έχουμε πάει -
μόνο μη μείνουμε άλλο σπίτι.

Τρέξιμο, λογαριασμοί και δουλειά,
άγχος, ακρίβεια, χρέη, δανεικά,
πάντοτε συνωστισμός μες στο τραμ
και πάντα εκεί το κινητό χτυπά.

Να μαγειρέψεις το πρωί, ν΄απλώσεις ό,τι έχει πλυθεί,
να σιδερώσεις, να μαζέψεις, να σκουπίσεις πριν να 'ρθει.

Μετά να πάμε στη λαϊκή κι έπειτα ΟΤΕ, νερό, ΔΕΗ
για να πληρώσω - give me a break!

Αν είσαι σπίτι, τότε ετοιμάσου για Χαβάη.
Πάμε κάπου που δεν έχουμε πάει -
μόνο μην κάτσουμε άλλο σπίτι.

Αν είσαι σπίτι, τότε ετοιμάσου για Χαβάη.
Πάμε κάπου που δεν έχουμε πάει -
μόνο μη μείνουμε άλλο σπίτι.

Θέλω βόλτες, ταξίδια, γλυκά, φαγητά,
να ξαπλώσουμε μπρούμυτα στην αμμουδιά.

Θέλω στην παραλία να ανάψω φωτιά,
κολύμπι ωρών στα ρηχά ή στα βαθιά.

Θέλω να μαυρίσω και να μείνω έτσι πάντα,
με τον Enrique Iglesias να χορέψω lambada,
να αρπάξω το μικρόφωνο από μία μπάντα
και να φωνάξω "Θεέ μου αμήν!".

Λοιπόν έλα, στη μηχανή ανέβα.
Πάμε Χαβάη με μία ρόδα...

Πήρα θαλάσσιο στρώμα, δυο-τρία μαγιώ ακόμα,
μπρατσάκια και πετσέτες μ' ωραίο χρώμα.
Άμα θες έχω και βατραχοπέδιλα ακόμα,
με 30 δείκτη προστασίας κρέμα για το σώμα.

Δεν ξέρω ακριβώς τι άλλο θα πρέπει
να πάρω, αφού έμεινα μ' άδεια τσέπη.
Σταματώ και στην τράπεζα να δω αν έχει λεφτά
μα ξέχασα το pin!

Θωμά είσαι σπίτι; Γιατί σε παίρνω και μιλάει.
Αν τελικά θα πάμε στη Χαβάη,
τότε πάρε λεφτά απ' το σπίτι.

Ναι, Θωμά είσαι σπίτι; Γιατί σε παίρνω και μιλάει.
Αν τελικά θα πάμε στη Χαβάη,
πάρε κι εσύ λεφτά απ' το σπίτι.

Πάμε Χαβάη...
Στη μηχανή ανέβα...

Λοιπόν, έλα...
Πάμε Χαβάη...

Στη μηχανή ανέβα...

Υ.Γ. Αφιερωμένο στη Ζέτα..που μαζί θα πάμε στη Χαβάη!!! χαχα!!



Αντε να μυρίσει λίγο καλοκαιράκι μπάς και ξεχαστούμε με όλο αυτό τον πανικό και το άγχος!!!

Monday, January 28, 2008

Kenya 2008 (english version...)

Until December 27th Kenya was one of the most popular destinations in Africa. it was an exception of the "bad rule" that chases most of the African countries. A rule that wants most of the countries to suffer from civil wars, hunger, poverty, injustice and exploitation of human labor... A rule that makes us often wonder if the Africans choose it themselves or some other "well-wishers" enforce it.

Let’s not analyze this last one for the moment and let’s go to the significant date of Dec 27th...


Elections day for the democratic Kenya and we listen to the news that the defeated party protests about adulteration.... suddenly riots begin and are "painted" with innocent people's blood at once... over 700 people have been killed until today in lots of Kenya’s regions, and over 300.0000 have been expatriated, with the opposition party of Raila, and some humanitarian organizations speaking about violent behavior of the government’s "tools".


A representative of the ODM (Orange Democratic Movement) declares that the clamors will not stop until they manage to achieve their purpose, which is none other than the annulment of the elections’ result. Because I happen to have some relatives living in Kenya, I have obtained information from them on the current situation.


So let’s start from the basics...


The Republic of Kenya is a country in Eastern Africa. It is bordered by Ethiopia to the north, Somalia to the east, Tanzania to the south, Uganda to the west, and Sudan to the northwest, with the Indian Ocean running along the southeast border.

Since December 12th 1963 Kenya, is an independent nation after the British left and until today, the country managed to keep things peaceful in the internal in opposition with the neighbor nations... That lead makes Kenya the "peacemaker" of the region and also an economic power that could help all the others around...

The natural environment and the physical geomorphology of the area gave Kenyan tourism a great impulse... Kenya is a country with so many different environments and wildlife...

The 2 great wildlife parks of the country the Maasai Mara and the Amboseli Park located near the border of Tanzania, the coasts of the Indian Ocean and the deserts of the north, Lake Victoria and the savannahs on the roots of Mount Kenya are just some of the tourist attractions in Kenya.


(A look at this official site www.magicalkenya.com will convince you).

It’s also a country chosen by the United Nations to headquarter the UNEP (United Nations Environmental Project) and also by many Hollywood directors to film their “African” movies because of the safety the country provides unlike the other countries around.


Problems exist though, like every other country worldwide, that have to do mainly with social inequalities. But the general “image” shows a nation that has found itself- or at least tries to- in the general “chaotic” situation that dominates, unfortunately, in Africa. Maybe all these things were well-hidden from the “eyes” of a simple spectator of the facts, but special analysts of the region foresaw this upcoming crisis. And so it happened.


The opposition tribes


Like every African country that “respects” herself, unfortunately, Kenya stands through the mercy of two opponent tribes, and their differences, which personally I don’t completely understand….


The first tribe, the Kikuyu, is the one that President Mwai Kibaki comes from. They form about 22% of the total population. From the very first president since the independence, until today they literally hold the control of the country in their hands, when the opposition party had never managed to govern.


The second tribe, the Luo, is the one that the president of the opposition party Raila Odinga comes from. We meet them especially in the regions of western Kenya and they’re equal to about 13% of the total population. Some Luo peasants claim that President Kibaki has an “extermination plan” for their tribe and that‘s how they explain the current atrociousness the military shows against their people.

But I could say this is something no one can prove and also adopt as an opinion because it will lead to a tenser situation which is something everyone now deprecates.


It’s worth saying at this point that the Luo tribe is the origin of the U.S.A. Democratic Party candidate’s father, Barrack Obama, something that may make the Luos wish Obama’s election against Hilary, and why not his election as the president of the United States.


This situation, as Kenya is the largest economic power of the region, except turbulence and riots in the internal of the country has provoked many problems to the other nations around the borders. The port of Mombassa and the road network that crosses the country almost totally supplies other countries such as Uganda, Rwanda, Eastern Congo and Tanzania with imports. It’s also a base for aid missions to Somalia and Sudan. As a result of the crisis, the fuel pipes to Uganda and Burundi have stopped working and we can all see that the balance has already started disrupting.


The saddest thing in the whole situation, though, is that the country has fallen behind in economic development by more than 20 years in this short space of time. Let’s hope it will end sooner in the less painful way…

Tuesday, January 22, 2008

Monday, January 21, 2008

Κένυα 2008

Μέχρι τις 27 Δεκεμβρίου 2007 η Κένυα ήταν μία χώρα που αποτελούσε έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς της Αφρικανικής Ηπείρου. Ήταν μια «εξαίρεση» του κακού κανόνα που κυνηγάει τόσα χρόνια τις περισσότερες χώρες της Αφρικής…Ενός κανόνα που τον χαρακτηρίζουν φυλετικές διαμάχες, εμφύλιοι πόλεμοι, φτώχεια, πείνα, αδικία και εκμετάλλευση. Ενός κανόνα που συχνά αναρωτιόμαστε αν τον «έθεσαν» οι ίδιοι οι Αφρικανοί ή διάφοροι «εξωτερικοί» καλοθελητές…

Ας μην αναλύσουμε περισσότερο το τελευταίο σε αυτή τη φάση όμως και ας πάμε στη σημαντική ημερομηνία της 27ης Δεκεμβρίου.

Ημέρα εκλογών για την δημοκρατική Κένυα και ακούμε στις ειδήσεις ότι η ηττημένη μεριά του υποψηφίου προέδρου της αντιπολίτευσης Ράιλα Οντίνγκα υποστηρίζει ότι οι εκλογές, στις οποίες ανακηρύχθηκε νικητής ο Μουάι Κιμπάκι, νοθεύθηκαν. Σχεδόν αμέσως ξεσπούν διαμαρτυρίες οι οποίες δεν αργούν να βαφτούν με αίμα αθώων πολιτών.

Πάνω από 700 άνθρωποι σκοτώθηκαν μέχρι σήμερα σε διάφορες διαδηλώσεις και ταραχές σε διάφορες περιοχές της Κένυας, με τις καταγγελίες της αντιπολίτευσης και ανθρωπιστικών οργανώσεων ότι η αστυνομία ανοίγει πυρ κατά άοπλων διαδηλωτών να επιβεβαιώνονται τόσο από ανταποκριτές όσο από εννέα δυτικές πρεσβείες.Πάνω από 300.000 έχουν εκτοπιστεί από τα δυτικά της χώρας και προσπαθούν να επιβιώσουν με τη βοήθεια διεθνών ανθρωπιστικών οργανώσεων. Εκπρόσωπος του μεγαλύτερου κόμματος της αντιπολίτευσης (Πορτοκαλί Δημοκρατικό Κίνημα- ODM), δήλωσε σήμερα ότι διαδηλώσεις θα συνεχιστούν μέχρις ότου "επιτευχθεί ο στόχος μας" που δεν είναι άλλος από την ακύρωση του αποτελέσματος των διαμφισβητούμενων προεδρικών εκλογών.


Επειδή τυχαίνει και έχω συγγενείς που μένουν μόνιμα εκεί τους ζήτησα να μου εξηγήσουν κάποια πράγματα σχετικά με αυτή τη διαμάχη που όπως φαίνεται μάλλον μόλις έχει ξεκινήσει μιας και η κατάσταση συνεχίζει να εντείνεται.

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή….

Γεωγραφικά η Κένυα βρίσκεται στην Ανατολική Αφρική με πληθυσμό περίπου 35.000.000 κατοίκων. Συνορεύει νοτιοδυτικά με την Τανζανία, δυτικά με την Ουγκάντα και βρέχεται απ' τη λίμνη Βικτόρια, βορειοδυτικά με το Σουδάν, βόρεια με την Αιθιοπία, βορειοανατολικά και ανατολικά με την Σομαλία και νοτιοανατολικά βρέχεται από τον Ινδικό Ωκεανό. Πρωτεύουσα είναι το Ναϊρόμπι.

Η Κένυα ανεξαρτητοποιήθηκε από τη Βρετανία στις 12 Δεκεμβρίου 1963 και από τη δεκαετία του’70 σχεδόν μέχρι σήμερα, με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο κατάφερνε να διατηρεί, την ηρεμία στο εσωτερικό της σε αντίθεση με τις γύρω χώρες. Αυτό οδήγησε σε μία γενικότερη ανάπτυξη- κυρίως οικονομική- που την καθιέρωσε σαν την «ειρηνική» δύναμη της περιοχής. Το περιβάλλον και η γεωμορφολογία της έδωσαν μεγάλη ώθηση στον τουρισμό και την κατέστησαν μια πολύ δημοφιλή επιλογή για τους λάτρεις των τροπικών προορισμών. Στα δυτικά της χώρας τεράστιες εκτάσεις με ορεινά τροπικά δάση και δενδρώδεις σαβάνες και η λίμνη Βικτόρια τους πρόποδες του όρους Κένυα.

Στα ανατολικά, τα 2 μεγάλα πάρκα άγριων ζώων της χώρας το Μασσάι Μάρα (Massai Mara) στα σύνορα με την Τανζανία και το Αμπονσέλι (Abonselli). Πιο νότια οι ακτές του Ινδικού Ωκεανού με μεγάλα θαλάσσια πάρκα και προς το βορρά ερημικές στεπικές εκτάσεις. Μια χώρα που λίγο πολύ εμπεριέχει πολλές και ταυτόχρονα διαφορετικές ομορφιές της φύσης. Μια ματιά σε ένα από τα πολλά sites που διαφημίζουν την Κένυα θα μας πείσει για του λόγου το αληθές.

http://www.magicalkenya.com/

Είναι ακόμα μια χώρα που επιλέγει ο ΟΗΕ να εγκαταστήσει την έδρα του Περιβαλλοντικού του τομέα (UNEP) και όλοι οι σκηνοθέτες του Hollywood για να γυρίσουν ταινίες με θέμα την Αφρική μιας και ενδείκνυται από άποψη ασφάλειας σε σχέση με όλες τις γύρω περιοχές.

Προβλήματα προφανώς υπάρχουν, όπως άλλωστε σε κάθε χώρα, που έχουν να κάνουν κυρίως με κοινωνικές ανισότητες αλλά η γενική εικόνα δείχνει μια χώρα που τα έχει βρει- ή τουλάχιστον προσπαθεί να τα βρει- με τον «εαυτό» της μέσα στο γενικότερο κλίμα χάους που επικρατεί δυστυχώς στη Αφρική. Ίσως βέβαια όλα αυτά να ήταν καλά «κρυμμένα» και προφανώς μη ορατά στο μάτι ενός απλού θεατή των γεγονότων, αλλά ειδικοί αναλυτές σε θέματα της περιοχής έβλεπαν να διαφαίνεται μια κρίση που δεν αργούσε να έρθει. Όπως και έγινε….

Οι αντιμαχόμενες φυλές

Όπως κάθε αφρικανική χώρα που «σέβεται» τον εαυτό της, δυστυχώς, έτσι και η Κένυα βρίσκεται στο έλεος δύο διαφορετικών φυλών (tribes) και των μεταξύ τους διαφορών, που εγώ προσωπικά δεν αντιλαμβάνομαι και πολύ εύκολα…

Η πρώτη φυλή, αυτή από την οποία κατάγεται και ο νέο-εκλεγέντας πρόεδρος Κιμπάκι είναι η φυλή των Κικούγιου (Kikuyu)
που συναντάτε κυρίως στα κεντρικά της χώρ
ας και αποτελεί το 22% περίπου του πληθυσμού. Από τον πρώτο πρόεδρο της Κένυας μέχρι σήμερα ουσιαστικά κρατούν την εξουσία μιας και η αντίθετη μεριά δεν έχει καταφέρει να κερδίσει τις εκλογές ακόμα.


Η δεύτερη φυλή είναι αυτή των Λούο ( Luo ) απ’όπου και κατάγεται ο πρόεδρος της αντιπολίτευσης Ράιλα και συναντάτε στη δυτική Κένυα κυρίως αποτελώντας το 13% του συνολικού πληθυσμού. Υποστηρικτές των Λούο κάνουν λόγο για «σχέδιο εξόντωσής» τους από τον Κιμπάκι, δικαιολογώντας έτσι το μένος που δείχνει μέσω των αστυνομικών και στρατιωτικών δυνάμεων. Αυτό βέβαια είναι κάτι που κανείς ούτε μπορεί να το αποδείξει αλλά ούτε μπορεί να το υιοθετήσει σε αυτή τη φάση μιας και μόνο «λάδι» θα έριχνε στη φωτιά που έχει ανάψει.

Αξίζει να πούμε σ’αυτό το σημείο ότι από την ίδια φυλή κατάγεται και ο πατέρας του υποψήφιου για το κόμμα των Δημοκρατικών στις ΗΠΑ Μπάρακ Ομπάμα, κάτι που κάνει τους Λούο να εύχονται την επικράτηση του Ομπάμα έναντι της Χίλαρι, και γιατί όχι να τον δουν και Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών.


Η κατάσταση αυτή, μιας και η Κένυα αποτελεί τη μεγαλύτερη οικονομική δύναμη της περιοχής, εκτός από αναταράξεις στο εσωτερικό έχει προκαλέσει και προβλήματα στις γύρω χώρες. Το λιμάνι της Μομπάσα και το οδικό δίκτυο που διασχίζει τη χώρα τροφοδοτεί χώρες όπως η Ουγκάντα, Ρουάντα, Α. Κονγκό, και Τανζανία σχεδόν κατ’ αποκλειστικότητα. Είναι επίσης βάση για αποστολές βοήθειας στη Σομαλία και το Σουδάν.

Σαν αποτέλεσμα της κρίσης ήδη αγωγοί καυσίμων έχουν σταματήσει να λειτουργούν προς την Ουγκάντα και το Μπουρουντί και αντιλαμβανόμαστε όλοι ότι οι όποιες ισορροπίες έχουν ήδη αρχίσει να κλονίζονται σημαντικά.

Το πιο λυπηρό βέβαια είναι πως η χώρα όπως λένε πολλοί γύρισε σε λίγες μέρες σχεδόν 20 χρόνια πίσω…Ας ελπίσουμε η κατάσταση να τελειώσει το συντομότερο με τον δυνατό καλύτερο τρόπο….

Thursday, January 10, 2008

Ο θαυμαστός (??) κόσμος του DSL

Όπως κάθε νέος που σέβεται τον εαυτό του, έτσι κι εγώ αποφάσισα πρίν από ένα χρόνο να μπώ με μεγάλο ενθουσιασμό στον θαυμαστό κόσμο του DSL. Επέλεξα λοιπόν μία εταιρεία- τη vivodi συγκεκριμένα- για αρχή χωρίς να γνωρίζω και πολλά επί του θέματος και ανυπομονούσα να αρχίσω να "σερφάρω' στο internet με ευκολία και άνεση. Έτσι ξεκινάνε όλα...

Σταθμός πρώτος VIVODI

Έκανα λοιπό μια εξάμηνη σύνδεση και μετά από μία "λογική" από οτι αντιλήφθηκα στη συνέχεια αναμονή 1 μήνα είχα τη σύνδεση που περίμενα. Όλα έβαιναν καλώς μέχρι το πέρας του προπληρωμένου εξαμήνου, μέχρι που ήρθε η στιγμή της διακοπής. Περίμενα να με πάρουν τηλέφωνο για το άν θέλω να συνεχίσω ή όχι αλλά όσο πήραν εσάς πήραν κι εμένα. Έκανα κάποιες προσπάθειες να επικοινωνήσω μαζί τους αλλά μετά από 45 λεπτά αναμονής στο τηλεφωνικό κέντρο δεν έχεις υπομονή να συνεχίσεις να ελπίζεις σε κάποια ανταπόκριση! Παρόλα αυτά κάποια στιγμη βρήκα το κουράγιο να επιμείνω και τελικά να επιτύχω τη πολυπόθητη "επαφή". Ζήτησα να μάθω τί γίνεται και με ενημερώσαν οτι εκκρεμεί σε βάρος μου ένας λογαριασμός 90.80 ευρώ για τις επιπλέον μέρες που χρησιμοποίησα τη σύνδεση εκτός του προπληρωμένου πακέτου. Το πρώτο "εγκεφαλικό"! Ζητάω από τα νεύρα μου άμεση διακοπή και παίρνω την απάντηση οτι αν δεν πληρώσω διακοπή δεν γίνεται. Να πληρώσω για κάτι που δεν με ρώτησαν αν θέλω να συνεχίσω και με χρεωμένη παρακαλώ την μεγαλύτερη δυνατή- και παράλληλα ακριβότερη- ταχύτητα. Πληρώνω η έρημη, ο πατέρας μου συγκεκριμένα- και αποφασίζω να στραφώ σε άλλη εταιρεία κατα την μέχρι τότε κοινή γνώμη πιο φθηνή και πιο αξιόπιστη.

Σταθμός δεύτερος FORTHNET

Μετά από συζητήσεις και αναλύσεις στρέφομαι στην Forthnet. 10 Μbps και 25 ευρώ τον μήνα μου φάνηκε η τέλεια λύση! Γύρω στα τέλη Μαϊου μαθαίνω οτι την 1η Ιουνίου η συγκεκριμένη εταιρεία βγάζει μια προσφορά στα 60 ευρώ, στην ταχύτητα που ήθελα για 6 μήνες. Δελεαστικό, δεν νομίζετε? Στήνομαι κι εγώ έξω από τον Παπασωτηρίου από της 8 το πρωί και περιμένω να προλάβω την "περιορισμένων πακέτων" προσφορά που θα μου "έλυνε" τα χέρια! Αγοράζω το πακέτο- δεν περίμεναν και πολλοί τρελοί σαν κι εμένα άλλωστε πρωί πρωί- και στέλνω αμέσως την αίτηση ενεργοποίησης. 15-20 μέρες μου είπαν θα διαρκούσε η διαδικασία. Ωραία λοιπόν σκέφτομαι, σε 20 μέρες το πολύ θα έχω τη σύνδεσή μου, η οποία θα εξυπηρετήσει και πολύ συγκεκριμένες μου ανάγκες μιας και είχα ήδη ξεκινήσει τη διπλωματική μου που χρειαζόταν τουλάχιστον στην αρχή πολύ ψάξιμο στο internet.
Περιμένω περιμένω.....τίποτα! Ούτε φωνή ούτε ακρόαση! Περνάνε οι 20 μέρες και καθώς δεν είχα πάρει καν τον εξοπλισμό στα χέρια μου λέω να κάνω ένα τηλέφωνο να δώ τί γίνεται. Προς μεγάλη μου απογοήτευση μαθαίνω οτι η αίτηση μου δεν έχει καν καταχωρηθεί, που σημαίνει οτι 20 μέρες στο νερό θα επρεπε να περιμένω εκ νέου. Τί τους οδήγησε σε αυτή την καθυστέρηση? Ο μεγάλος ,είπαν, αριθμός αιτήσεων. Και εγώ τί φταίω δλδ. αν είναι ανίκανοι να εξυπηρετήσουν τους συνδρομητές τους εξίσου?
Μου είπαν να ξανακαλέσω. Και φυσικά το έκανα μετά από άλλες 10 μέρες. Είμαστε στα τέλη Ιουνίου και τότε το πρόβλημα που έχουν είναι οτι το δίκτυο γύρω από την περιοχή μου έχει υποστεί βλάβη για την οποία νυχθημερόν δουλεύουν τα συνεργεία!?! ( Γελάτε κι εσείς εδώ, ε? ) Πάλι στο μηδέν επομένως.
Η υπομονή μου είχε αρχίσει να εξαντλείται και αποφάσισα να τους ζητήσω διακοπή των εργασιών στη σύνδεσή μου αφού η διαδικασία θα τελείωνε τουλάχιστον μέσα στον Αύγουστο- πολύ μακριά από το διάστημα των 20 ημερών που μου υποσχέθηκαν στην αρχή. Νόμιμο δικαίωμα μου λοιπόν καθώς αθέτησαν την υπόσχεσή τους να εγγράψω και να αποστείλω την αίτηση διακοπής. Επικοινωνούν μαζί μου και μου λένε οτι την έλαβαν στις 13 ιουλίου και λυπούνται πολύ που η συνεργασία μας λύεται με αυτόν τον τρόπο.

Εξουθενομένη και μαζί εκνευρισμένη στρέφομαι στην "ακριβή" αξιοπιστία του ΟΤΕ, και συγκεκριμένα της Connex. Σε 7 μέρες και καθώς η γραμμή μου δεν ήταν δεσμευμένη απο την forthnet έχω επιτέλους την πολυπόθητη σύνδεση!!!

Νομίζεται πώς όλα τελείωσαν εδώ?????

Κάνετε μεγάλο λάθος!!!!

Στις 28 Σεπτεμβρίου ξαφνικά πάλι για κάποιο λόγο δεν έχω internet!! Λέω κάποια μικροβλάβη θα είναι...και τηλεφωνώ στην connex. Η απάντηση είναι η εξής: " Μα εδώ φαίνεται κυρία μου ότι κάνατε αίτηση στην forthnet να διακόψετε με τον ΟΤΕ και να συνεχίσετε μαζί τους". Δεύτερο εγκεφαλικό!! Και μάλιστα πιο ισχυρό.....
Με το που κλείνει το τηλέφωνο το τί βρισιές έριξα δεν λέγεται....θα ζήλευαν μέχρι και οι οργανωμένοι της Θύρας 7 του Ολυμπιακού!!

Πέρνω στην forthnet και διαπιστώνω οτι την αίτηση ακύρωσης την είδε μόνο...το συρτάρι!!
Οι "αγαπητοί" κύριοι της συγκεκριμένης εταιρείας θυμήθηκαν σαν να μην έγινε τίποτα να μου ενεργοποιήσουν ξαφνικά μετά από 4 μήνες τη σύνδεση!
Τα καθημερινά τηλεφωνα στα κέντρα εξυοηρέτησης (?) πελατών παίρναν και δίναν! "Δεν μπορούμε να διακόψουμε τη διαδικασία γιατί πρέπει πρώτα να ενεργοποιήσουμε τη σύνδεση και μετά να κάνουμε την απενεργοποίηση", μου λέγαν. "Τρίχες κατσαρές", λέω εγώ! Οι προσπάθειές τους να με πείσουν να χρησιμοποιήσω τη σύνδεση αυτή έφτασαν σε σημείο να μου στείλουν στο σπίτι το πακέτο με τον εξοπλισμό, τους κωδικούς και όλα τα συναφή. Τους τα επέστρεψα με τη μία όλα και αποφάσισα να στραφώ στην Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών (ΕΕΤΤ) μπάς και νομικά βρώ καμιά άκρη. Εν τω μεταξύ οι χρεώσεις της Connex ερχόταν κανονικότατα!!!
Στέλνω, λοιπόν, την καταγγελία μου και μόλις απειλήθηκαν νομικά- κάτι που διαπίστωσα οτι συνέβει και από πολλούς άλλους συνδρομητές- επιτέλους στις 19 Νοεμβρίου έχω και πάλι ΟΤΕ Connex. Γιούπι!!!! I'm back!!
Μάταια όμως η χαρά μου που κράτησε μέχρι τις 8 Δεκεμβρίου.....
Από εκείνη τη μέρα μέχρι και σήμερα internet δεν έχω δεί!!

Θα μου πείτε: Πλλλάκα με κάνεις????

Και όμως....Ακόμα και ο "αξιοσέβαστος" ΟΤΕ από τότε δεν μπορεί να διορθώσει μια-όπως την ονομάζουν μικροβλαβη- και μέσα σε όλα αυτά δεν με έχουν ενημερώσει για το τί συμβαίνει ακόμα!
Και φυσικά οι λογαριασμοί συνεχίζουν να έρχονται....Μη ξεχνιόμαστε!!!

Σας κούρασα λίγο, ε???
εγώ να δείτε πώς κουράστηκα....Λές και δεν έχουμε με τί άλλο να σχοληθούμε.....

Να μας ζήσει η εποχή της ευρυζωνικότητας!!!!!Είμαστε για γέλια και για κλάματα μαζί!!!

Την ώρα που οι άλλες ευρωπαϊκές χώρες μιλάνε για ταχύτητες 100 φορές μεγαλύτερες από τις δικές μας και για φθηνή πρόσβαση όλων στο διαδίκτυο εμείς εδώ......το παίζουμε μάγκες!!

Η ανευθυνότητα και η ασχετοσύνη χτύπησαν και την πόρτα των επικοινωνιών....
Να μας ζήσουν να τους χαιρόμαστε όλους τους μ...... μαζί!!!! Στην υγειά μας!!!!







Back again..

Καταρχήν καλή χρονία με υγεία σε όλους!
Μετά από μια μακρόχρονη περίοδο χωρίς ίντερνετ επανέρχομαι στον κόσμο των blogs!
Ελπίζω όλοι να είσαστε καλά και αυτός ο καιρός που πέρασε να ήταν επικοδομητικός...
Με τη νέα χρονιά οι στόχοι όλων μας ας "δρομολογηθούν" επιτέλους και ας γίνουν πραγματικότητα!
Αυτά τα λίγα για αρχή....

Wednesday, October 17, 2007

Παγκόσμια Ημέρα κατά της Φτώχειας

Παγκόσμια Ημέρας κατά της φτώχειας η σημερινή και αντί να προβούμε σε μη-εφαρμόσιμες αναλύσεις καλό είναι να ρίξουμε όλοι μια ματιά σε πραγματικά νούμερα και ποσοστά...
Αριθμούς που καταδεικνύουν την αναγκαιότητα επιτέλους να ληφθούν άμεσα αποφάσεις από τους κυβερνώντες ανά τον κόσμο, αλλά και από εμάς τους ίδιους να αλλάξουμε ριζικά τον τρόπο που σκεφτόμαστε και αντιμετωπίζουμε καταστάσεις που -νομίζουμε λανθασμένα- οτι δεν μας αφορούν άμεσα.
Ας δούμε λοιπόν κάποια από αυτά...

Πάνω από 1 δις άνθρωποι ζουν με λιγότερο από $1 τη μέρα και σχεδόν το μισό του παγκόσμιου πληθυσμού (2.8 δις) ζουν με λιγότερο από $2 τη μέρα.

Από το 1990 ως το 2002, στην υποσαχάρια Αφρική, παρά την οριακή διαφοροποίηση στο ποσοστό της φτώχειας, ο αριθμός των ατόμων που ζουν σε συνθήκες ακραίας φτώχειας αυξήθηκε κατά 140 εκατομμύρια.

Περισσότερο από 800 εκατομμύρια άνθρωποι κοιμούνται νηστικοί κάθε μέρα... 300 εκατομμύρια είναι παιδιά. Από αυτά μόνο 8% είναι θύματα λοιμού ή άλλων έκτακτων περιστατικών. Πάνω από 90% υποφέρουν από μακροχρόνιο υποσιτισμό και κακή διατροφή.

Κάθε 3.6 δεύτερα ένας άνθρωπος πεθαίνει από πείνα με την πλειονότητα των θυμάτων να είναι παιδιά κάτω των 5 ετών.

Περίπου 824 εκ. άνθρωποι σε αναπτυσσόμενες χώρες υπέφεραν από χρόνια πείνα το 2003.

Στις αρχές της δεκαετίας του ΄90, ο αριθμός των υποσιτιζόμενων ατόμων στην Ανατολική Ασία μειώθηκε αλλά αυτή τη στιγμή είναι και πάλι σε αύξηση.

Κάθε ώρα περισσότερα από 1200 παιδιά πεθαίνουν μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Αυτό ισοδυναμεί με τα θύματα τριών τσουνάμι το μήνα, κάθε μήνα. Η συντριπτική πλειοψηφία αυτών οφείλονται στην ίδια παθογενή αιτία: την πείνα.

Από το 2001 ως το 2003, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τροφίμων υπολογίζει ότι υπήρχαν ακόμα 854 εκατομμύρια υποσιτιζόμενοι άνθρωποι παγκοσμίως. Από αυτούς, 820 εκ. σε αναπτυσσόμενες χώρες, 25 εκ. σε χώρες σε μετάβαση και 9 εκατομμύρια στις βιομηχανοποιημένες χώρες.

Κάθε χρόνο 6 εκ. παιδιά πεθαίνουν από διατροφική ανεπάρκεια πριν τα πέμπτα γενέθλιά τους.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Φτώχειας το YSUN-Greece σε προσκαλεί να λάβεις μέρος στην παγκόσμια προσπάθεια κατάρριψης του ρεκόρ Guinness συμμετοχής ταυτόχρονων εκδηλώσεων κατά της φτώχειας.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε http://www.ysun-greece.org/4/120/698/




Tuesday, October 16, 2007

Blog Action Day 2007

Thursday, September 27, 2007

Μια ματιά στον κόσμο...

Τον τελευταίο καιρό, με διάβασμα- εξεταστική που καιρός για blogging...Ας είναι όμως...Η αλήθεια είναι πώς δεν θα ήθελα να μπώ καν στη διαδικασία να σχολιάσω τίποτα άλλο από την επικαιρότητα παρά να κάνω μια αναφορά σε ένα γεγονός που παρότι δεν έχει γίνει έντονο θέμα συζήτησης μου έχει κινήσει το ενδιαφέρον τον τελευταίο καιρό...
Και παρά το γεγονός οτι πρόκειται για εξελίξεις σε μία χώρα που οι περισσότεροι από εμάς δεν ξέρουν που ακριβώς βρίσκεται πιστεύω πως έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να ρίξουμε μία ματιά...
Αλλά ας το πάρουμε από την αρχή...
Η χώρα στην οποία αναφέρομαι είναι η Ένωση της Μυανμάρ (πρώην Βιρμανία)-μπορεί να την ξέρετε από την περίφημη Βιρμανέζικη γάτα- η μεγαλύτερη χώρα της νοτιοανατολικής Ασίας με έκταση 678,5km² και πληθυσμό 43.700.000.
wikipedia.org
Από το 1989 έχει εγκαθιδρυθεί Στρατιωτική Δικτατορία.
Η μοναστική κοινότητα στην κατ’ εξοχήν βουδιστική Μιανμάρ, αριθμεί περίπου 400.000 μέλη και έχει πολιτικό ρόλο στην χώρα από την ανεξαρτησία της από τη Βρετανία το 1948, στην επίτευξη της οποίας είχε καθοριστική συμμετοχή.
Εκπροσωπούν τον Theravada Βουδισμό, μία απο τις 3 σέκτες που θεωρείται οτι αντιπροσωπεύει περισσότερο τον "παλαιό" βουδισμό και είναι κοντίτερα στις διδαχές του Βούδα.

Οι μοναχοί, που είναι σεβάσμια πρόσωπα στην βουδιστική αυτή χώρα, χαρακτηρίστηκαν από τις ελεγχόμενες από τη στρατιωτική κυβέρνηση εφημερίδες «βίαιοι» και «ασεβείς», αντικατοπρίζοντας τον κίνδυνο που δημιουργούν για τους στρατιωτικούς που κυβερνούν την χώρα από το 1962.
Στις 13 Ιανουαρίου του 2007 στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ η Κίνα και η Ρωσία άσκησαν βέτο σε αμερικανικό σχέδιο ψηφίσματος που απαιτούσε την απελευθέρωση των πολιτικών κρατουμένων, μεταξύ των οποίων και η Αούνγκ Σαν Σούου Κίι, συμβολική μορφή της αντιπολίτευσης και τιμηθείσα με το βραβείο Νόμπελ Ειρήνης και να επιτρέψει στα κόμματα να λειτουργήσουν ελεύθερα.
Είναι αξιοσημείωτο πως από το 2004 η κυβέρνηση των ΗΠΑ εξέφραζε ανησυχίες για την μη-δημοκρατική κυβέρνηση της χώρας επιβάλλοντας οικονομικές κυρώσεις.Αλλά θα μου πείτε... Οι γνωστοί "peace-makers" Αμερικάνοι..!?!?!
Το θέμα είναι βέβαια- και ας αφήσουμε τους πολιτικούς αναλυτές και τους διεθνολόγους να το λύσουν- γιατί η Κίνα και η Ρωσία δεν δέχτηκαν να υπερψηφίσουν την πρόταση για "παύση των στρατιωτικών επιθέσεων εναντίον των αμάχων στις περιοχές όπου κατοικούν εθνικές μειονότητες"...

Όπως βέβαια και να έχει η κατάσταση και ότι και αν προσπαθεί να κερδίσει η κυβέρνηση Μπους,ή Πούτιν ή Χου Ζιντάο, η κατάσταση στη χώρα είναι άκρως μη-δημοκρατική.

Από τον προηγούμενο μήνα, χιλιάδες βουδιστές μοναχοί και αγωνιστές υπέρ της δημοκρατίας άρχισαν εκδηλώσεις διαμαρτυρίας ύστερα από μία κατακόρυφη άνοδο των τιμών των καυσίμων.
Η δημοκρατική "κραυγή" των μοναχών άλλωστε δεν είναι κάτι το καινούργιο.Το 1988 συμμετείχαν στην φοιτητική εξέγερση με οικονομικά αιτήματα, η οποία κατεστάλη από το στρατιωτικό καθεστώς και στην οποία κτιμάται ότι περίπου 3.000 άτομα έχασαν τη ζωή τους κατά την καταστολή της εξέγερσης.

Δύο χρόνια μετά από την καταστολή, το 1990, το καθεστώς προκήρυξε εκλογές και το 80% των ψήφων πήγε στην Εθνική ‘Ενωση για τη Δημοκρατία, το κόμμα της Σουου Κιι- ηγέτης της αντιπολίτευσης που βρίσκεται σε κατ' οίκον περιορισμό από το 2003, ενώ τα 18 τελευταία χρόνια στερείται της ελευθερίας της- αλλά ο στρατός αρνήθηκε να παραδώσει την εξουσία με αποτέλεσμα η χώρα να είναι έκτοτε απομονωμένη από τη Δύση.

Τελευταίες Εξελίξεις

Και ενώ ο υπόλοιπος κόσμος συνεχίζει την καθημερινότητά του, ανεπηρέαστος από το τί συμβαίνει μακριά από τη χώρα του, σήμερα τα ξημερώματα -ώρα Ελλάδος-σε μία ευρεία και συντονισμένη επιχείρηση των δυνάμεων ασφαλείας της χώρας,πραγματοποιήθηκαν βίαιες εισβολές με πυροβολισμούς σε βουδιστικά μοναστήρια και συλλήφθηκαν εκατοντάδες (περί τους 750 )μοναχοί που συμμετείχαν και, σε πολλές περιπτώσεις, ηγήθηκαν στις διαδηλώσεις κατά της στρατιωτικής χούντας.
Και μέσα σε όλα αυτά, το κινεζικό υπουργείο Εξωτερικών ζητούσε απ' όλες τις πλευρές να επιδείξουν συγκράτηση, ζητώντας ταυτόχρονα από τα ξένα μέσα ενημέρωσης να μην χειροτερεύουν την κατάσταση, «υπερβάλλοντας τα γεγονότα»...

Monday, September 03, 2007

Καλό ταξίδι...

Όταν κάποιος που αγαπάς πονάει για κάποιον που φεύγει...τότε πονάς κι εσύ μαζί του...Πονάς γι'αυτόν που φεύγει και που τον αγάπησες κι εσύ μέσα από του αγαπημένου σου...

Καλό ταξίδι Μαράκι...

I made this Flash Music Player at MyFlashFetish.com.

Tuesday, August 28, 2007

no comments...

Sunday, August 26, 2007

Όταν δεν υπάρχουν λόγια...


Κάποιες φορές, σε περιπτώσεις σαν και αυτές που βιώνουμε αυτές τις μέρες ο πόνος και η απόγνωση κάποιων συνανθρώπων μας δεν μπορούν να χωρέσουν σε λόγια...αφήνουμε τις εικόνες να μιλούν και ο καθένας κάνει τις δικές του σκέψεις και βγάζει τα δικά του συμπεράσματα...
Ένα πάντως είναι σίγουρο...Πως η κατάσταση αυτή είναι ασέβεια τόσο στην ανθρώπινη ζωή όσο και στη φύση...